Bizi Arayın: +90 553 290 56 31

500 ₺ ve üzeri alışverişinizde kargo bedava.

Hızlı Menü

Destek mi lazım?

Bizi Arayın: +90 553 290 56 31

Sosyal

SIKÇA SORULAN SORULAR

Burada en çok sorulan soruların cevapları vardır

Üyelik ve Hesap İşlemleri

Hayır, üye olmanız gerekmiyor. Ancak tek seferlik yapılacak kısa bir işlemle üye olursanız, sizlere özel indirim ve avantajlardan yararlanabilirsiniz. Üye olmanız halinde ilgi alanınıza giren ürünlere ait indirim ve kampanyalardan haberdar olur, verilen siparişlerin durum takibini yapabilir ve müşteri hizmetlerine kolayca ulaşarak soru ve görüşlerinizi hızlıca iletebilirsiniz.

Şifrenizi unuttuysanız, şifre sıfırlama işlemi yaparak hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Bunun için “Üye Girişi” sayfasında “Şifremi unuttum” yazısına tıklayın.

Üye olurken kullandığınız e-posta adresinizi ilgili kutuya girdikten hemen sonra e-posta adresinize bir link gönderilecektir.

Gönderilen linki tıklayarak yeni şifre oluşturabilir, üye girişi yaparak alışverişinize güvenle devam edebilirsiniz.

Ürünler

Satışa sunulan tüm ürünler %100 orijinal olup, tedarikçi ve yetkili distribütörlerden temin edilerek faturalı olarak satışa sunulur.

Konuyla ilgili varsa ek sorularınızı “İletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurarak iletebilirsiniz.

Satışa sunulan tüm ürünler KDV dahil net fiyatlar ile sergilenir.

Satışa sunulan tüm ürünler resmi distribütör, ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır.

Ürünlerin tamir ve değişim işlemleri de garantör firma tarafından yapılır.

Garanti kapsamından yararlanabilmek için arızalı ürünün faturası ve garanti belgesi ile birlikte gönderimi yapılması gerekmektedir.

Görmek istediğiniz ürünleri “İletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurarak bize iletebilirsiniz.

Ürünü ilgili kelimelerle aradınız mı?

Örneğin bir uçlu kalem ürünü arıyorsanız “0,5 mm”, “uç” gibi ürünün özelliğine yönelik kelimelerle arama yapabilirsiniz.

Kategorilerden seçim yapmayı denediniz mi?

Ürünü hala bulamadıysanız, ana sayfada üst kısımda yer alan ürün kategorilerinden seçim yaparak ilgili kategoriye ulaşabilirsiniz.

Örneğin “Keçeli Boya Kalemleri” için ana sayfada üstteki menüden “Kırtasiye >Boyalar ve Boya Ürünleri > Keçeli Boya Kalemleri ” seçimini yaparak inceleyebilirsiniz.

Ödeme

Ödemelerinizi Kredi kartınızla, Banka kartınızla (Debit), Havale / Eft yaparak veya BKM Express seçeneğini kullanarak gerçekleştirebilirsiniz.

Verdiğiniz siparişlerin online ödemesini; Visa, MasterCard ve American Express kartlarınızı kullanarak tek çekim ve taksit seçenekleri ile yapabilirsiniz.

Taksitli ödeme yapabilmeniz için kullanmış olduğunuz kartın Bonus, World, Maximum, Paraf, CardFinans, Axess ve Advantage programlarına dahil olması gereklidir.

Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizler için çok önemlidir.

Kartınızın kopyalanması ve diğer sahtecilik yöntemlerine karşı koruma sağlayan, dünyanın en yüksek veri güvenlik standardı PCI (Payment Card Industry) – DSS (Data Security Standard) sertifikasına sahip ödeme altyapımız sayesinde, kart bilgileriniz ve kişisel verileriniz güvence altındadır.

Siparişinize ait ödemenizi banka havalesi yoluyla yapabilirsiniz.

Sipariş işlemlerinizi, ödeme sayfasında havale göndermek istediğiniz banka hesap numarasını seçip “Alışverişi Tamamla” butonuna basarak tamamlayabilirsiniz.

Tamamladıktan sonra, belirtilen tutarı hesap numaralarımıza göndermeniz yeterlidir.

Siparişinizin en hızlı şekilde onaylanıp gönderilebilmesi için, lütfen havale işlemini tamamladıktan sonra havale bildirim formumuzu kullanarak bilgi veriniz.

Siparişinizi oluştururken ödeme tipi olarak EFT/havaleyi seçip ödeme işleminizi gerçekleştirdiyseniz ödemeniz hesaplarımıza henüz yansımamış olabilir.

İşlemi hızlandırmak için mail adresimize dekont ekran görüntüsünü iletebilirsiniz.

75 TL ve üzeri alışverişlerinizde tüm kredi kartlarına 12 aya varan taksitli ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

İptal ve İade

Satın aldığınız ürünlerle ilgili iptal bildiriminizi aşağıdaki yöntemlerden herhangi biriyle bize iletebilirsiniz.

Tarafımıza iletilen iptal süreçleri değerlendirildikten sonra müşteri hizmetleri veya e-mail aracılığıyla bilgilendirilirsiniz.

  • Kargo süreci başladıysa
  • Talebiniz üzerine özel üretilen bir ürünse (Logo, isim vb. kişiselleştirmeler)

sipariş iptal edilmeye uygun değildir, iade sürecine yönlendirilirsiniz.

Sipariş

Evet. Siparişinizi oluşturma aşamasındayken “Ödeme” sayfasında yer alan “Farklı fatura bilgileri girmek istiyorum.” seçeneğini tıklamadığınız durumunda fatura ile ürünlerin farklı adreslere gönderilmesi sağlanacaktır.

Siparişiniz kargoya verildiyse, “Hesabım–Siparişlerim sayfasında kargo takip numaranızı görüntüleyebilir ve siparişinizi detaylı olarak takip edebilirsiniz.

“Hesabım” sayfanızda yer alan “Siparişlerim” sayfasına girerek siparişlerinizin durumunuzu takip edebilirsiniz.

Siparişlerinizle ilgili tüm gelişmeler üye olurken tanımlamış olduğunuz e-mail adresinize gönderilmektedir.

Gerek görüldüğü takdirde müşteri çağrı merkezi yetkililerimiz üye olurken sisteme tanımlamış olduğunuz telefon numaranızdan arayarak sözlü olarak da bilgilendirmeler yapabilmektedir.

Satın aldığınız ürünlerle ilgili iptal bildiriminizi aşağıdaki yöntemlerden herhangi biriyle bize iletebilirsiniz.

Kargo ve Teslimat

hafta içi saat 14.00’a kadar verilen siparişler merkez depomuzun stoklarında mevcut ise aynı gün kargoya teslim edilmektedir.

Saat 14.00 sonrası verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya verilmektedir.

“Hesabım” sayfasında yer alan “Siparişlerim” sekmesinden siparişinizi görüntüleyebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verildiğinde, ekrandaki “Sipariş Durumu” alanında “Kargoya Verildi” bilgisi ve “Kargo Takip Numarası” yer almaktadır.

Aynı zamanda, siparişiniz kargoya verildiğinde, Kargo Takip Numaranız üye olurken tanımlamış olduğunuz e-mail adresinize mail olarak gönderilmektedir.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genellikle Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadırlar.

Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır.

Web sitemizde belirtilen ürün tedarik süreci ve kargo ücretleri Yurtiçi Kargo’nun kapsamında olan il, ilçe merkezleri ve mobil bölgeleri için geçerlidir.

İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamayabilir, yapılsa dahi ekstra bir kargo ücreti talep edilebilir.

Bu gibi durumlarda Müşteri İlişkileri birimimiz sizinle iletişime geçecektir.

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisine gönderim yapılmaktadır.

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra mücbir sebepler ve özel bölge statüsündeki yerleşim birimleri haricinde 3 iş gününde teslim edilmektedir.

Öngörülemeyen gecikmeler müşteri çağrı merkezi birimimiz tarafından sürekli takip edilerek e-mail veya telefon yoluyla size haber verilmektedir.

Adres değişikliği için “Hesabım – Siparişlerim” sayfasında alt kısımda yer alan “Teslimat adresini değiştir” butonuna tıklayarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Hazırlık ve kargo sürecinde olan siparişlerde teslimat adresi değişikliği yapılamaz.

Siparişiniz adrese teslim edildiğinde kargo teslim tutanağınızı imzalamadan önce paketlemede herhangi bir hasar olmasa dahi kargo görevlisi yanında paketinizi açarak ürünlerinizi kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

Pakette hasar veya paket içerisinde yer alan ürünlerde hata-hasar tespit etmeniz durumunda kargo tespit tutanağı görevliye tutturarak bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Eğer kargo firması siparişinizin sorunlu olmasına rağmen tutanak tutmayı kabul etmiyorsa, “İletişim” sayfasında yer alan “İletişim Formu” ndan bizlere ulaşabilirsiniz.

Teslimat sırasında adreste bulunamadığınız durumda kargo firması kapınıza kargo notu bırakır.

Bu not üzerinde teslimatı gerçekleştirecek olan kargo şubesinin adresi, telefon numarası ve kargo takip numaranız yer alır.

Kargo şubesi siparişinizi 3 güne kadar şubede bekletir, bu süre sonunda teslim alınmadığı takdirde de bizlere iade eder.

Fatura

Siparişe ait dijital faturanız 7 iş günü içerisinde e-arşiv fatura kapsamında üye olurken tanımladığınız e-mail adresinize gönderilir.

Aynı zamanda bunun bir kopyası da siparişinizle beraber teslim edilir.

Faturanızın siparişiniz takip eden 7 iş günü içerisinde gönderilmediği durumlarda konuyla ilgili “İletişim” sayfamızda yer alan iletişim formunu doldurabilir, mail adresimize bildirimde bulunabilirsiniz.

Müşteri çağrı merkezi yetkililerimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

Anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları genellikle Türkiye’nin her yerine ürün teslimi yapmaktadırlar.

Eğer bulunduğunuz yerde kargo şubesi yoksa orası “mobil bölge” kapsamında değerlendirilir ve haftanın belli günlerinde ürün teslimi yapılır.

Web sitemizde belirtilen ürün tedarik süreci ve kargo ücretleri Yurtiçi Kargo’nun kapsamında olan il, ilçe merkezleri ve mobil bölgeleri için geçerlidir.

İl, ilçe merkezleri ve mobil bölgenin dışında kalan noktalara ürün teslimi yapılamayabilir, yapılsa dahi ekstra bir kargo ücreti talep edilebilir.

Bu gibi durumlarda Müşteri İlişkileri birimimiz sizinle iletişime geçecektir.

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisine gönderim yapılmaktadır.

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra mücbir sebepler ve özel bölge statüsündeki yerleşim birimleri haricinde 3 iş gününde teslim edilmektedir.

Öngörülemeyen gecikmeler müşteri çağrı merkezi birimimiz tarafından sürekli takip edilerek e-mail veya telefon yoluyla size haber verilmektedir.

Adres değişikliği için “Hesabım – Siparişlerim” sayfasında alt kısımda yer alan “Teslimat adresini değiştir” butonuna tıklayarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Hazırlık ve kargo sürecinde olan siparişlerde teslimat adresi değişikliği yapılamaz.

Siparişiniz adrese teslim edildiğinde kargo teslim tutanağınızı imzalamadan önce paketlemede herhangi bir hasar olmasa dahi kargo görevlisi yanında paketinizi açarak ürünlerinizi kontrol etmenizi tavsiye ederiz.

Pakette hasar veya paket içerisinde yer alan ürünlerde hata-hasar tespit etmeniz durumunda kargo tespit tutanağı görevliye tutturarak bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Eğer kargo firması siparişinizin sorunlu olmasına rağmen tutanak tutmayı kabul etmiyorsa, “İletişim” sayfasında yer alan “İletişim Formu” ndan bizlere ulaşabilirsiniz.

Teslimat sırasında adreste bulunamadığınız durumda kargo firması kapınıza kargo notu bırakır.

Bu not üzerinde teslimatı gerçekleştirecek olan kargo şubesinin adresi, telefon numarası ve kargo takip numaranız yer alır.

Kargo şubesi siparişinizi 3 güne kadar şubede bekletir, bu süre sonunda teslim alınmadığı takdirde de bizlere iade eder.

Türkiye’ye Bedava Kargo

500 ₺ ve üzeri alışverinizde

Kolay İade İmkanı

15 Gün içinde para iadesi

Garantili Ürünler

Tüm ürünlerimizde garanti

100% Güvenli Alışveriş

Havale / MasterCard / Visa